Elektronické zvířátko, kterého se v devadesátých
letech prodalo asi 40 milionů kusů, se vrací v nové podobě. Dospělejší a s
novými funkcemi.
Největší
japonský výrobce hraček, firma Bandai, oznámila návrat digitální hračky
tamagoči. Nová verze s názvem Tamagoči Plus má je na trhu v Japonsku již
od dubna.
Populární "mazlíček" z počátku 90. let ve tvaru vajíčka ale dospěl. Nyní
je ve věku, kdy "randí", umí se zamilovat, a dokonce může mít dítě.
Nový
model také dovede se svými "kolegy" komunikovat pomocí infračerveného
záření. Díky tomu může navazovat přátelství, navštěvovat ostatní tamagoči,
dávat dárky, nebo se dokonce vdávat. Na displeji už se nebude objevovat
jen obrázek pejska, ale například vybrané postavičky z komiksů.
Přístroj
však bude "postaru" pípat, kdykoliv se bude mazlíček dožadovat pozornosti.
V případě, kdyby se majitel tamagočimu dostatečně nevěnoval, postavička by
zemřela. Prodejní cena hračky se předpokládá ve výši 1980 jenů, což je
zhruba 19 dolarů. Kupec si přitom může vybrat ze šesti barev. Výrobce
doufá, že nové tamagoči, což znamená "milé malé vajíčko", překoná svého
staršího předchůdce.
První
výroba začala v roce 1996 a během několika let se prodalo 40 milionů kusů.
Bandai chce nyní docílit prodeje dvou milionů hraček do jednoho roku.
Společnost, známá i výrobou figurek Power Rangers či her Hello Kitty, chce
v průběhu léta představit novou verzi tamagoči i za oceánem. |